- Створення лендингов/landing page

Час не стоїть на місці, не стоять на місці і тенденції в створенні сайтів. Новомодним рухом в сайтобудуванні стало створення односторінкових лендингов. Отже, давайте розглянемо, чим відрізняється звичайний сайт від горезвісного лендинга. В першу чергу Landing Page – це звичайнісінька сторінка в інтернеті, але не самого звичайного виду. Це донезмоги витягнутий у довжину сайт, у який спробували втиснути всі сторінки з головного меню звичайного сайту.

У чому ж привабливість та/або зручність лендингов? Спочатку такі витягнуті сайти називалися одностраничниками і мали великий успіх. Трохи пізніше в лендінгем стали додавати пункти меню, які розширювали функціонал сайту, але практично не змінювали його структуру. Зручною функцією односторінкових сайтів є розташування всіх матеріалів на першою (і єдиною) сторінці. Користувачеві не треба переміщатися по пунктах меню в пошуках потрібної інформації або корисних посилань, досить просто покрутити коліщатко мишки або прокрутити смугу прокручування.

На одній сторінці таких сайтів розробники примудрилися розмістити рекламні банери з продукцією або послугами, і тригери, які підштовхують користувача здійснити купівлю або зробити замовлення, і деяку інформацію про компанії, що надає товари і послуги. Творці сайтів в якийсь час вирішили, що користувач ледачий і інертний (по суті це так і є) його треба підштовхувати до рішень і надавати швидкий доступ до здійснення покупки.

В області «підштовхування» відвідувача сайту до купівлі хорошим прикладом (крім рекламних банерів) можуть служити тригери, про яких ми говорили вище. В принципі, тригером називається спусковий ключок у зброї. У контексті Landing Page тригер – це та структурна частина сайту, яка спонукає до дії, будь то здійснення покупки, замовлення послуг чи скачування файлів. Найчастіше, найбільш поширеною тригером є зворотний відлік часу, завершальний акцію з розпродажу. Наприклад: до кінця акції залишилось... Користувач бачить, що залишилося зовсім не багато часу, щоб купити товар або послугу за вигідною ціною і здійснює покупку.

Ще до одного перевазі Landinгов варто віднести більш цікавий дизайн і динамічну структуру. Ніщо не заважає розмістити динамічні об'єкти і на звичайному сайті, але їх туди поміститься набагато менше, та і виглядати вони будуть не так ефектно як на одностраничнике. Тому, що при проматывании сайту вниз з'являються все нові ефекти і нові динамічні структури сайту, які так приваблюють увагу користувача і ведуть до нових покупок.

Замовити сайт Landing Page Ви можете в нашій студії веб-дизайну зателефонувавши за телефонами, вказаними в контактах.
Vodafone: +38 050 420 48 25
Київстар: +38 068 896 52 56
Або написавши листа на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.